Σταματήστε να βάζετε το ζωάκι σας στις αποσκευές των ΚΤΕΛ! ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!

G.S
0
Για χιλιοστή φορά φτάνει καταγγελία στο adespoto.gr, που εκτός από την θρασύτητα των οδηγών ΚΤΕΛ που παραβιάζουν τους νόμους...

 φανερώνει και την απίστευτη αφέλεια των ιδιοκτητών ζώων που δέχονται ακόμα και αν γνωρίζουν τους νόμους να βάλουν το ζώο τους στο χώρο των αποσκευών, προκειμένου να μην χάσουν το ταξίδι τους! Πρόσφατα, ένας κύριος μας έκανε καταγγελία αφού χάθηκε το σκυλάκι του απ το κλουβί του το οποίο τοποθέτησε εν γνώσει του στις αποσκευές, όπως κάνει σχεδόν πάντα, παρότι ξέρει τους νόμους γιατί...δεν μπορεί να τσακώνεται άλλο με το ΚΤΕΛ! τώρα βέβαια προχώρησε σε αγωγή εναντίον του ΚΤΕΛ, αφού το ζωάκι αγνοείται! Σήμερα, η Ελβίρα Τ. επικοινώνησε μαζί μας για να καταγγείλει τα εξής: ''Έχοντας γνώση του νόμου περί μεταφοράς ζώων με ΚΤΕΛ και έχοντας ενημερωθεί για διάφορες περιπτώσεις θανάτων ζώων που βρέθηκαν στον χώρο των αποσκευών ύστερα από διαταγή του οδηγού του εκάστοτε υπεραστικού λεωφορείου, θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να καταγγείλω ένα περιστατικό που μου συνέβη πρν 2 εβδομάδες ταξιδεύοντας από Θεσσαλονίκη για Βόλο. Έχω ένα σκυλάκι 8,5 κιλών. Ταξιδεύω αρκετά συχνά και το έχω πάντα μαζί μου σε κλουβάκι μέσα στο λεωφορείο. Ποτε μου δεν αντιμετώπισα πρόβλημα. Πρν 2 εβδομάδες λοιπόν (και συγκεκριμένα στις 22/8 και με το δρομολόγιο των 15:15) ταξίδεψα από Θεσσαλονίκη για Βόλο. Έδειξα το βιβλιάριο του σκύλου στον ελεγκτή του λεωφορείου όπως μου ζητήθηκε για να μου επιτρέψει να τον πάρω μαζί μου στο χώρο των επιβατών και αυτός μου είπε "δεν μπορείς να τον πάρεις πάνω γιατί θα πρέπει να έχει εμβολιαστεί μέσα στο τελευταίο εξάμηνο". Του λέω δεν είναι δυνατόν να εμβολιάζονται τα σκυλιά 2 φορές το χρόνο και μάλιστα σύμφωνα με τις διατάξεις για τη μεταφορά των ζώων με λεωφορεία των ΚΤΕΛ το βιβλιάριο υγείας του σκύλου αναφέρει ότι πρέπει να είναι ενημερωμένο τουλάχιστον κατά την τελευταία διετία και ΟΧΙ εξάμηνο!!! Το δέχτηκε.. Στη συνέχεια με πλησιάζει ο οδηγός του λεωφορείου και στρεφόμενος στον ελεγκτή λέει "Ρε φίλε δεν σου φαίνεται λίγο μεγάλο το κλουβί;" και έβγαλε επειδικτικά μία μεζούρα από το λεωφορείο και μέτρησε το κλουβί το οποίο αποδείκτηκε ότι ήταν 56*36*34, αντί για 50*40*35 όπως ορίζεται από το νόμο. Και γυρίζοντας σε εμένα μου λέει "το σκυλί θα μπει στις αποσκευές αλλιώς δεν θα μπεις ούτε εσύ στο λεωφορείο".. Έπρεπε να φύγω με εκείνο το λεωφορείο γιατί ήταν μεγάλη ανάγκη και μετά από χίλια ζόρια και παρακάλια δέχτηκα με μισή καρδιά (έχοντας ήδη 38 βαθμούς Κελσίου εκείνο το μεσημέρι) το σκυλί να μπει στις αποσκευές για να καταφέρω να φτάσω στον προορισμό μου. Πριν 10 μήνες που πήγα να αγοράσω κλουβί από μαγαζί με είδη ζώων συντροφιάς ζήτησα να μου δείξουν τα κλουβιά εκείνα με τα οποία θα μπορούσα να παίρνω το σκύλο μέσα στο λεωφορείο μαζί μου. Αυτό ήταν ένα από τα 5 (ίδιου μεγέθους) που μου έδειξαν και το πιο ανθεκτικό. Δεν σκέφτηκα να το μετρήσω εκείνη τη στιγμή, ούτε σκέφτηκα ότι μπορεί ποτε να έχω πρόβλημα με αυτό, όπως και δεν είχα 10 μήνες τώρα που ταξιδεύω με το σκύλο μου.. Θα ήθελα να με ενημερώσετε, αν είναι δυνατόν, για το τι θα πρέπει να κάνω εάν (όταν μάλλον) βρεθώ ξανά σε ανάλογη περίσταση. Μπορώ να απευθυνθώ επιτότου σε κάποιον αρμόδιο ή μόνο εκ των υστέρων αν γίνει κάτι; Υπάρχει κάποιος που να μπορεί να επιληφθεί του θέματος εκείνη την στιγμή που συμβαίνει το σκηνικό; πχ. αστυνομία ίσως;; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων, Ελβίρα Τ''. Αφενός ο ελεγκτής παρανομεί και εφαρμόζει δικούς του νόμους και ''αν πιάσουν έπιασαν'' ζητώντας εμβολιασμό τελευταίου...εξαμήνου, αφετέρου ο οδηγός παρανομεί αφού ναι μεν το κλουβί ήταν μεγαλύτερο από ότι προβλέπεται αλλά απαγορεύεται, απ την ίδια νομοθεσία, η τοποθέτηση ζώων στις αποσκευές. Δηλαδή, το σκυλάκι δεν έπρεπε να ταξιδέψει καθόλου με το ΚΤΕΛ, εφόσον δεν μπορούσε να μπει στην καμπίνα. Οχι να μπει στο χώρο αποσκευών! Το ''κόλπο'' με τη μεζούρα, το έχουμε ακούσει και από άλλους πολίτες με ζώο και καλά κάνουν οι οδηγοί και μετράνε το κλουβί. Όμως δεν μπορεί αυτό να χρησιμοποιείται σαν δικαιολογία για να μπει τελικά το ζώο...στις αποσκευές! Ιδιοκτήτες ζώων: σταματήστε να δέχεστε την τοποθέτηση τους στις αποσκευές! ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ, πέθανε ζώο για να βγει αυτή η νομοθεσία. Πόσες φορές ακόμη θα το γράψουμε? Η καταγγελία προωθήθηκε στο Υπουργείο Μεταφορών αλλά και τα ΚΤΕΛ Θεσ/κης, που έχουν μάλιστα ορίσει δρομολόγια που δέχονται ζώα κατ εφαρμογή της νομοθεσίας και στο ΚΤΕΛ Μαγνησίας που μας έχουν εντυπωσιάσει με τις αυθαίρετες ερμηνείες του νόμου, αφού μας είχαν απαντήσει επίσημα ότι χρεώνουν παράνομα μισό εισιτήριο για το ζώο αλλιώς ταξιδεύει στις αποσκευές....
adespoto

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Ο germanikos.blogspot.com θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες του έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !