Ενοχλητικά πράγματα που κάνουμε στους σκύλους

G.S
0
1. Κατηγορείτε για τις πορδές σας εμένα... Δεν είναι και πολύ αστείο... Δεν είναι αστείο καθόλου!

2. Φωνάζετε όταν γαβγίζω... Συγγνώμη;;; Είμαι σκυλί!

3. Όταν με βγάζετε βόλτα, δε με αφήνετε να ελέγξω και να εξερευνήσω τα πράγματα έξω. Διευκρινίστε μου... για ποιον ακριβώς γίνετε η βόλτα;

4. Κάθε τέχνασμα που απαιτεί εξισορρόπηση τροφίμων στη μύτη μου... να σταματήσει αμέσως!

5. Όχι στα κουρέματα με περίεργα σχήματα ή σε αυτά που περιλαμβάνουν κορδέλες. Τώρα ξέρετε γιατί μασάμε τα πράγματά σας όταν δεν είστε στο σπίτι.

6.Όταν δήθεν, στα ψεύτικα μου πετάτε αντικείμενα για να πάω να σας τα φέρω... Συγχαρητήρια! Μπορείτε να ξεγελάσετε ένα σκυλί! Πρόκειται για μια στιγμή υπερηφάνειας για την κορυφή της τροφικής αλυσίδας.

7. Πηγαίνοντας με στον κτηνίατρο για τα εμβόλια που δεν πονάνε "καθόλου", μην μένετε έκπληκτοι όταν φρικάρω κάθε φορά που ξαναπάμε στο ιατρείο.

8. Να αναστατώνεστε όταν μυρίζω τους καβάλους των καλεσμένων σας. Λυπάμαι, αλλά δεν έχω μάθει ακόμη αρκετά καλά τη χειραψία.

9. Γιατί ενεργείτε αηδιασμένοι όταν γλείφω τον εαυτό μου; Κοιτάξτε, ας μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας, αφού και οι δύο ξέρουμε την αλήθεια... απλά ζηλεύετε.

10. Πουλόβερ σκυλιών. Έχετε παρατηρήσει το τρίχωμα;

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Ο germanikos.blogspot.com θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες του έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !